Siirry sisältöön
Esiintymissopimus
Yleiset ehdot
- Kun keikka on ostettu verkkokaupasta tai asiakas on hyväksynyt tarjouspyynnön, tämä sopimus astuu voimaan.
- Keikan yksityiskohdista sovitaan aina kirjallisesti sähköpostilla.
- Asiakas ja tmi Joose Ojala sitoutuvat pitämään kiinni siitä, mitä on sovittu.
- Jos muutoksia tulee, molemmat sitoutuvat ilmoittamaan niistä välittömästi.
Verkkokauppaa koskevat ehdot
- Verkkokaupan kautta voi varata esiintymisen viimeistään kolme vuorokautta ennen keikkapäivää.
- Liian myöhään varattujen keikkojen esiintymispalkkiota ei palauteta.
- Verkkokaupan kautta voi varata esiintymisen ainoastaan pääkaupunkiseudulle.
- Mikäli asiakas on ilmoittanut virheelliset esiintymispäivän, paikan tai ajan, ei rahoja palauteta.
Tarjouspyyntölomakkeella varattuja keikkoja koskevat ehdot
- Tarjous on voimassa viikon ajan.
- Tarjouksen voi hyväksyä ainoastaan kirjallisesti (sähköposti riittää).
- Yritys ei tee sitovia sopimuksia puhelimitse.
Peruutusehdot
- Peruutukset viimeistään 7 vuorokautta ennen esiintymispäivää.
- Liian myöhään tehdyistä peruutuksista peritään täysi esiintymispalkkio.
- Jos peruuntumisen syynä on koronapandemia, alle 7 vuorokautta ennen tehdyistä peruutuksista laskutetaan puolet esiintymispalkkiosta.
- Jos muusikot joutuvat perumaan eikä tuuraajaa löydetä, mahdolliset ennakkomaksut palautetaan tai asiakas saa halutessaan varata uuden esiintymispäivän samaan hintaan.
Lepoaikoja ja aikatauluja koskevat ehdot
- Mahdollisista myöhästymisistä ilmoitetaan aina puolin ja toisin.
- 45 minuuttia kestäneen esiintymisen jälkeen on saatava pitää vähintään 10 minuutin tauko.
- Asiakas sitoutuu siihen, ettei ennalta sovittuun aikatauluun tule kohtuuttomia viivästyksiä.
- Mikäli esiintymisen alku viivästyy yli kahdella tunnilla, muusikoiden tarvitsee esiintyä vain sen verran, mitä esiintymisaikaa olisi jäljellä alkuperäisen aikataulun mukaan.